רשימת העסקים המלאה
הדפס
שלח לחבר
מידע שימושי

מומלץ לבקר בכליל בכל עונות השנה, כל עונה והקסם שלה; אותותיו של הסתיו כבר פה ואנו מצפים בכיליון עיניים ליורה, לאחריו תחל עונת המסיק. אותם גשמים ראשונים יביאו להתחדשות מרגשת ושקיעות סתיו שאין כמותן. בחודשי החורף, תנורי העץ בוערים בכל מקום וממלאים בחומם הנעים את הבתים, הצימרים ובתי הקפה, עונה רומנטית להפליא, עונה נהדרת לקחת פסק זמן מהחיים ולשהות  בכליל. עם בוא האביב מרבדים של פריחה מטריפה יימלאו את רחבי הכפר

בכל עונות השנה, כליל מזמינה אתכם לטייל ברגל בשביליה וליהנות מכל הטוב שבכפר.

לנוסעים צפונה ממרכז הארץ:

• לבאים מכביש 6: – יורדים במחלף האחרון – מחלף תות אחרי מחלף עירון, ופונים לכביש 70 לכיוון יקנעם-צפון.

• לבאים מכביש החוף/כביש 4: יוצאים במחלף זיכרון יעקב אל כביש 70 לכיוון יקנעם-צפון.

• בצומת התשבי ממשיכים ישר על כביש 70.

• בצומת יגור פונים ימינה וממשיכים צפונה על כביש 70.

• בצומת סומך בין הכבישים 70 ו 79 פונים ימינה ומיד שמאלה וממשיכים צפונה על כביש 70.

• בצומת אחיהוד בין הכבישים 70 ו 85 פונים שמאלה ומיד ימינה בצומת יאסיף, וממשיכים צפונה על כביש 70 לכיוון כברי ושלומי.

• על כביש 70, בצומת הראשונה אחרי המושבים עמקא ואשרת, פונים ימינה לכיוון כליל, ג’ת וגיתה

• כעבור 3.5 ק"מ פונים שמאלה לכליל.

נסיעה טובה!

תחבורה ציבורית:
ניתן להגיע לנהריה עם רכבת ישראל, 24 שעות ביממה *5770 מנהריה ניתן לקחת מונית לכליל עם קווי הגליל *5252
המלצות באזור:
נחל יחיעם
שביל הליכה קסום בכליל

מבצר יחיעם
מבצר צלבני הנמצא בתחום קיבוץ יחיעם. מראש המבצר נראים הנופים היפים של הגליל המערבי. מפעם לפעם נערכים במבצר מופעים אמנותיים.
נחל כזיב ומבצר המונפור
אחד ממסלולי הטיול היפים בארץ; נחל זורם כל השנה, נקבת מעיין, מבצר צלבני על צלע הר והרבה ירוק גלילי
ראש הנקרה
נקרות שהן פלא טבעי, רכבל, רכבת קטנה הלוקחת לטיול במסלול יפהפה על קו החוף ונוף עוצר נשימה